در مبارزه با دشمن باید نوآوری داشته باشیم
نوشته شده توسط : علیرضا


حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدحسنی:

در مبارزه با دشمن باید نوآوری داشته باشیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر وجود نوآوری در اقدامات ارتش، گفت: در مبارزه با دشمن باید نوآوری داشته باشیم. باید شیوه جنگ و مقابله با دشمن را به شکل جدید طراحی کنیم تا دشمن نفهمد از کجا ضربه می‌خورد.

به گزارش روابط‌عمومی ارتش، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش ایده‌پردازی نیروی زمینی ارتش با بیان راویتی از حضرت علی (ع) که می‌فرماید: «داناترین و دانشمندترین مردمان، کسانی هستند که دانش دیگران را به دانش خود اضافه می‌کنند»،گفت: هدف از این همایش هم‌افزایی علمی و انفاق دانش خویش به دیگران و استفاده از دانش دیگران برای غنی‌سازی دانش خودمان است.

وی با بیان این که  کسانی که قدرت ایده پرازی ندارند ماندگار نخواهند بود،  افزود: اقداماتی نظیر برگزاری همایش ایده‌پردازی در سال‌های آینده هم تکرار خواهد شد. این کار مصداقی بر مدیریت متمرکز و دور اندیشانه است.

نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که می‌فرماید: «جهان و بشریت بر سر یک پیچ بزرگ تاریخی است» خاطرنشان کرد: شاید آن روز خیلی‌ها متوجه این حرف نشدند ولی دلایل زیادی وجود دارد که ما بر سر این پیچ تاریخی هستیم. پیدایش نشانه‌های توجه ویژه بشریت به خدای یگانه و روی‌گردانی از بی‌خدایی، از دلایل فرا رسیدن این پیچ تاریخی است. توجه دنیا به خدای یگانه، موجب ترس و هراس کسانی است که دنیا را تا امروز با بی‌خدایی اداره کردند. امروزه تاریخِ مصرف ایدئولوژی‌های مادی تمام شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: طبیعی است که اگر آدرس رسیدن به خدا را به مردم جهان بدهیم، در این پیچ تاریخی، آمریکا از گردونه روزگار خارج می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی پیدایش کنش‌گران و بازیگران جدید در منطقه و فرامنطقه را از دلایل اصلی فرا رسیدن این پیچ تاریخی عنوان کرد و افزود: امروزه عده‌ای خود را کدخدای خود خوانده جهان می‌دانند اما دنیا این حرف را قبول ندارد چرا که کنش‌گران جدید در منطقه از جمله جبهه مقاومت با علمداری ایران اسلامی اقدامات تاثیر گذاری انجام دادند.  

وی به چرخش قدرت‌های استکباری از جنگ سخت به جنگ نرم اشاره کرد و یادآور شد: جنگ سخت برای قدرت‌های استکباری پرهزینه و با خسارت‌های غیر قابل جبران است. اگر دشمن در خلیج همیشه فارس دست از پا خطا کند، نفس‌های آخر خود را تجربه خواهد کرد چرا که یقینا می‌دانند که نمی‌توانند بازگشتی به این منطقه داشته باشند. جنگ سخت از نظر مادی و مالی بسیار پرهزینه است. استکبار دست برتر را از دست داده است. امروز مجاهدان حقیقی در راه خدا دست بالاتر را دارند.

نماینده ولی فقیه در ارتش به وجود نوآوری در اقدامات ارتش تاکید کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کنیم، باید الزاماتی را رعایت کنیم و در مبارزه با دشمن باید نوآوری داشته باشیم. باید شیوه جنگ و مقابله با دشمن را به شکل جدید طراحی کنیم تا دشمن نفهمد از کجا ضربه می‌خورد. یکی از دلایلی که دشمن نمی‌تواند دست از پا خطا کند، وقتی است که نمی‌داند از کجا ضربه می‌خورد.

 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 5 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: